onsdag 19 december 2012

Julpyssel!

Ikväll när pojkarna kom hem hade de med sig lite eget skapande hem!


Liam hade gjort en egen "halsduk" med hjälp av fingervirkning. Gjorde ni sånt när ni var små? Jag vet att vi kunde sitta i evigheter och göra detta. Bra terapipyssel ;-)


Alvin hade skrivit ett kort med delar av sina bokstäver i sitt namn på. Detta hade de gjort igår när de hade långbord på dagis med julmat!


En liten ljuslykta hade han med sig också. Så fint! Pyntet barnen gjort är det finaste jag har <3

Mina dagar flyter i varann och min största bedrift idag har varit dusch utan hjälp, helt själv alltså! Imorgon blir det ett större projekt. Jag ska följa med mamma på stan en stund. Måste hitta julkläder till Liam och mig själv. Måste ju hitta nåt som jag ser någorlunda vettig i trots gördeln! Sen hoppas jag att vi kan ta en sväng till svärmors lada och titta på spetsar!

Inga kommentarer: