torsdag 14 mars 2013

Torsdagendenfjortondemarstjugohundratretton

Ledig dag inför nattjobb. Alvin och jag hade en slapparförmiddag. Vi spelade Skylanders och byggde med borgarna. Efter lunch for vi och hämtade L på skolan. På vägen dit, den lilla biten på max 5 minuter i bil, somnade Alvin som en stock!
Underbart, men KALLT, och vackert väder!!
En trött, och illamående mamma.
Har dragits med ett jobbigt illamående de senaste dagarna, och kan knappt få i mig nåt att äta. Växer i munnen och vill helst komma ut igen. Nattjobbsbiverkan?
När vi kom hem slängde L och jag ihop en kladdkaka, på L:s begäran.
Det är ju inget avancerat och går på fem minuter så det sa jag ja till!
Föresten gjorde L det mesta själv, jag övervakade, berättade hur mycket av ingredienserna som skulle i och skötte själva ugnsin-och utförandet.
Det absolut bästa med att göra kladdkaka enl Liam är att slicka skålen sen :-)
Idag har jag haft riktiga jeans på mig för första gången.
Dessa köpte jag i november förra året. Precis innan bukop:en
Tyvärr får jag nog lägga undan dem igen, alldeles för stora! Fick gå och dra i dem hela tiden för att de inte skulle ramla av. Skit, jag har ju inga andra svarta jeans :-(
Det har sina för-och nackdelar detta med viktnedgång alltså...
Utan att jag drar i byxornas kant...
Nu, alltså sista natten denna vecka.
Jag fick en superfin kommentar på den andra bloggen, om bukplastiken som jag tänkte svara på nu!

Hoppas ni sover gott!!

Inga kommentarer: