måndag 19 augusti 2013

Helgens bröllop!

Naglarna redo!
Lunch från MAX på Ekeröfärjan.
Vårt boende på Sånga Säby hotell- och konferans. Fint!
My man!

Så fina!!
Första kyssen som man och hustru.
Dom hade blomblad som man fick kasta istället.
Måste varit mycket skönare att få på sig än riset ;-)
Off they go.
Vi tog oss tillbaka med vår bil, till hotellet, där vi sedan blev upphämtade med buss, till festen.
Vi fick även en liten "fördrink" på bussen. Mojito på burk!
M M M, jordgubbar. Förmodligen de sista jag kommer få äta denna sommar.
Brudparet anländer.
Bordsplacering.
Mingel.
Förrätten var mumma!
Varmrätt.
Ja, vad trodde ni, Klart min man var med ;-)
Efterrätt.

Martin var sist ut att tala (förutom Peter) och hade fokus på Peters fantastiska lokalförmåga.
Ett mycket roligt och uppskattat tal verkade det som.
Bröllopstårta!
Festen pågick till klockan 03. Och så här såg det ut då ;-)
En fin helg. Det kan inte vara annat när man varit på bröllop.
Men det märks att man börjar bli gammal. Jag var såååå trött igår, ingen bra mamma alls.
Och är vansinnigt trött idag med. Blir en tidig kväll ikväll tror jag.
 
Annars händer det inte så mycket denna veckan.
På torsdag får ni dock hålla en tumme eller två för mig...
 
Det ser ut att bli fint väder till helgen. Undra vad man ska hitta på?!
Kanske sommarens sista helg? Eller?
 


Inga kommentarer: