måndag 12 augusti 2013

Vilken semester!!

Vi har hunnit med att gifta oss...
Flera härliga dagar med Corall!!
Som jag fö blivit beroende av. Vill inte att båtsäsongen ska ta slut! Det är en så fantastisk känsla att vara ute med båten. Ta dagen som den kommer, bara vara tillsammans och koppla av. Sen att jag har så fint sällskap när jag är där ute, gör ju bara det hela bättre!!
10 timmars Liseberg!!
Liam fick ÄNTLIGEN åka Balder!! Som han har längtat och väntat!!
Vi har fått tillfälle att åka Hurtigrutten på väg upp till Hamningberg.
Hängt med finfina vänner.
Fått äran att närvara på bästa Malin&Peters bröllop!
Njuta av fina dagar i vackra Hamningberg.
Gått långa vandringar i underbar miljö!!
Plockat och ätit skogens guld!
Dansat efter stora såpbubblor en ljumn sommarkväll i Oslo.
Strosat i Slottsparken i Oslo
Ätit glass i stora lass!
Hängt i härliga Vadstena med ännu mer fina vänner!
Varit hos Pappsen och Marie, där grabbarna fick leka av sig ;-)
Varit på underbar bröllopsresa i fantastiska Zambrone.
Fått en ny liten goding till kusinskaran.
Fiskat kräftor och lyssnat på Diggilo i hamnen i Vadstena!
M sa igår att vi nog aldrig varit tillsammans så här mycket, i ett sträck, som under denna semestern.
Andra semestrar har vi gjort en hel del på varsitt håll, om man jämför med nu.
Jag klagar inte, det har varit underbart! Alltihop.
Och jag hoppas verkligen inte att sommaren är helt slut nu,. bara för att semestern är det. Även om det verkligen känns så idag. Grått och kallt, och surt att gå till jobbet. Och än värre blir det ju när jag inte trivs med det jag gör.
Nej, jag ser framemot fler sommarkvällar, och framför allt hoppas jag på fler dagar på Corallen. Haha, det är verkligen konstigt det där med båten. Jag som var såååå anti från början, längtar tillbaks till Corallen innan vi ens lämnat Västervik var gång. Men det är något visst, jag kan slappna av, vi bara är och njuter. Tar dagen som den kommer. Och så har jag ju finfint sällskap också, det bidrar ju förstås ;-)

Ikväll är jag gräsänka, ännu ett tecken på att vardagen är här... Jag ska lägga barn och tvätta. Kanske hittar nån bra rulle att dra på innan jag ska sova.

Annars ser jag framemot helgen, då vi ska på bröllop igen. Denna gången i Sthlm. Skönt att ha något att längta efter!

Inga kommentarer: