måndag 23 september 2013

Helgsummering


Fredgaskvällen spenderade vi hos familjen Rydkvist.
Det vart mys med barnen, god mat, vin och spel.
Trevlig kväll helt enkelt.
Alvin avgudar verkligen sina mindre kussar, och vill helst gosa med dem hela tiden.
Och moster Sanna är inte sen på att gosa med de små godingarna heller.
Lördag och Liam hade fotbollscup och därefter kalas i simhallen för Filippa. Martin följde med honom.
Jag, Alvin, Lina, Annica, Eric och Clara drog till Trädgårdsföreningen en sväng.
Orginell stil ;-)
Clara sov hela tiden vi var där.
När vi kom hem, åt vi middag jag och Alvin.
Sen mös vi i soffan!!
M och Liam kom inte hem fören senare, då det var i Vadstena och såg Carl-Einar Häckner tillsammans med Kenneth.
I helgen har jag verkligen lyckats med mina LCHF-recept.
I lördags kväll gjorde jag en ostkaka som faktiskt smakade just som ostkaka!
Och i söndags, efter förmiddag i simhallen med grabbarna, lunch på stan, och veckohandling drog jag ihop en otroligt god svampsoppa med nybakat Kesobröd till, som Liam och jag åt när Alvin och M var i Vadstena för att hjälpa farfar fixa med den nyinköpta TV:n.
 
Och så var en ny vecka här helt plötsligt! Igen!
Jag ska äntligen komma igång med träningen igen. Ikväll blir det gymmet.
Kanske kan det hjälpa i tröttheten, orkeslösheten och allt det där....

Inga kommentarer: