tisdag 3 september 2013

Jaha, här rullar livet...

Jag har inte skrivit nåt här på ett tag för jag känner helt enkelt att jag inte har nåt att förtälja... Dagarna rullar på, utan nå större events. Vi jobbar, Alvin hänger på dagis och Liam i skolan.

Jag måste säga att jag trivs bättre och bättre med jobbet. Ja, arbetsuppgifterna är ju inte direkt upplyftande, men arbetstiderna och friheten ÄLSKAR jag! Har ingen panik att hitta nåt nytt jobb, men ser mig naturligtvis runtom hela tiden. Man får ju inte missa ifall drömjobbet skulle dyka upp!



Barnen har naturligtvis känt av det där klassiska när alla barn samlas igen, och förkylningarna yr runt. Liam har haft ont i öronen i två dagar, men klarade sig bra från det och mår mycket bättre idag. Alvin låter som han hinkat whisky ett tag i eftermiddag här. Och är allt lite hängig, men ingen feber. Vi får se hur det är i morgon helt enkelt.

Just för tillfället hänger jag i soffan här hemma med Alvin, medan Liam och Martin är och slår lite golfbollar. Har precis börjat tappa upp ett bad, som jag ska stoppa ner Alvin i, och detsamma gäller den äldre är han kommer hem.

Oh, just det! Var hos tandläkaren idag med Liam, korsbettet är borta just nu och trängseln mellan tänderna är bättre! Heja tandställningen!!

Inga kommentarer: