måndag 14 oktober 2013

2013-10-12

Det var ju evigheter sen jag uppdaterade här inser jag ju.
Trött, höstångest, mycket att göra sammanfattar väl varför jag inte lagt nån energi på detta stället på senaste tiden.
 
I helgen hade vi i alla fall underbara dagar då vi firade vår 11:e förlovningsdag.
Jag överraskade M med en firarhelg för oss, barnfria förstås. Det brukar ju annars alltid vara M som styr med sånt där, men jag kände verkligen att jag ville hitta på nåt.
Dessutom har M deklarerat att det numera endast är vårt bröllopsdatum som ska firas enligt honom. Jag håller inte med. Alla dagar som vi, på ett speciellt sätt, förknippar till vår kärlek och liv tillsammans är värda att firas.
Jag har massor fina bilder på kameran hemma, från vår helg. Därför berättar jag inte om den nu.
Det kommer senare!
 
Annars är det måndag idag. En grå och trist sådan. I morse var min första tanke, låt dagen gå fort så jag får gå och lägga mig igen. Usch.... Hösten är sannerligen ingen favorittid på året för mig, och värre blir det ju när man vaknar till rusket som är ute idag.
 
Idag ser jag i alla fall fram mot fredag. Det är mitt nästa "mål" eller vad man ska säga. Förra veckan var det vår förlovningshelg och denna veckan fredag alltså. Vi ska ut och käka, bara systrarna! Ta en drink och mysa. Det ska bli väldigt härligt!


Inga kommentarer: