torsdag 6 maj 2010

Ett hederligt gammalt: "Det här har vi gjort idag"-inlägg!

Om jag ska förklara min rubrik på ett enkelt sätt är det helt enkelt så här att man får prestationsångest när man skriver en blogg tillsammans med min M. Jag personligen tycker han är fantastiskt duktig på att formulera sig, och när jag läser hans inlägg inser jag snabbt att mina inlägg är otroligt tråkiga!! MEN, M bad mig uppdatera bloggen idag. Han hinner inte. Han ska spela töntbridge. Sa till honom att jag inte har nåt att skriva om. Han frågade då om jag inte tog bilder under vår dag ute idag, och det gjorde jag ju. "Ja, men skriv om det då!" Så därav detta vardagliga, inte alls mystiska, charmerande eller spännande. Bara en massa bilder från en skön förmiddag tillsammans med goa ungar!
Vi gav oss iväg vid halv tio i förmiddags. Fick en extraLiam med oss ;-) Väntan på bussen Har någon nå bra tipps på hur man håller två 5-åriga busar och en huligan på 2 år, lugna när man väntar, bredvid en stor väg?? Tips mottages gärna ;-)
Äntligen framme. Lekpark i sikte.
Vi klättrade
Åkte rutschkana, i olika stilar och formationer ;-)
Balanserade
Gungade
Vi hade en megastor påse med bröd med oss, till ankorna
Vi fikade
Starring: Liam och Liam
Alvinoso
En mamma
Tillbaka till bussen som skulle ta oss hem
Alvin slocknade i vagnen
Och titta, det fanns ju att klättra på när man väntar på bussen också. Man behöver inte stå still.
LYCKA!!!
Liam plockade denna vackra blomma till sin mamma (jag alltså ;-)) i lekparken!
Att få en blomma av en fining är aldrig fel!

Inga kommentarer: