tisdag 22 juni 2010

Happy, happy!

"Du är inte den enda jag tittar på-men den enda som jag ser. Du är inte den enda jag hör-men den enda jag alltid lyssnar till. Du är inte den enda tjej jag kännt-men den enda jag vill känna PÅ.
Klockan 18.00 ska du vara ombytt och klar, lågskor (ej vita), ta med en långärmad. Jag har hämtat barnen. Älskar att älska dig- GRATTIS! //HH-BM"
Detta hittade jag innanför dörren hemma när jag kom hem efter jobbet.Martin tog mig till Panassen här i stan. En supernice restaurang, där vi åt tvårätters. Efterrätten skulle tydligen inmunigas någonannanstans verkade det som. Den vackraste Klosterkyrka jag nånsin sett. Varnhem.
Nu här idag har jag vi haft besök av mamma, Lina, mormor och morfar.
Vi åt tårta och mös i sommarvärmen.
Jag har haft världens bästa 28-årsdag. I can´t wait tills nästa gång jag fyller.

Inga kommentarer: