torsdag 21 oktober 2010

Dance your ass off too....


Arbetar för närvarande 50 % på jobb, fast vi kan säga att det är 100% på ett jobb och 50% på det andra. Samtidigt säljs en bostad, det letas en ny, det planeras en flytt, det byts bil, det skall flyttas telefon, det skall förhandlas om dator, det skall läras och glömmas och letas dagisplats och sägas upp dagisplats och fundera på ekonomin och det skal tas hand om ett hus och en fästmö och två underbara små kisar och vi skall orka med mentalt och fysiskt allihopa och landa hos varandra.
Det är mycket nu.

Men det känns bra.

Nu sitter jag på ett jobb jag snart inte har kvar och skall utbilda folk jag knappt känner som kommer in på övertid och som kostar multum multum om jag inte dyker upp och Cissi är sjuk därhemma och det är Robinson och Liam kommer få stanna uppe och mystitta med sina päron. Fast jag är ju inte hemma, jag är ju här. Så fatalt onödigt och meningslöst det är egentligen.

Det är mycket nu.

Vissa bitar känns inte bra.

1 kommentar:

glashuset sa...

Det låter både bra o inte bra! Men Ni kommer att fixa detta också på samma eminenta sätt som Ni fixar allt annat. Titta bara på Era fantastiska killar!!Kramar till hela familjen