söndag 24 oktober 2010

EGOBOOST!

Vi är i rensartagen här hemma, inför visning och vår flytt som sker i årsskiftet!
Igår rensade vi hela vårt kaotiska förråd.
Hittade bla min låda med "Cissisaker", däribland studentmössan.
Jag vet inte om det är en nationellt antagen tradition, men på Platen (där både M och jag gick gymnasiet) skrev vi i varandras mössor, som minnen liksom.
Läste igenom alltihopa:
"Saknar dig redan! Pussar massa //Pekka"
"Du är min för alltid snygging / Tobs"
"Lööve ju! /Holmer"
"Partypinglan nr 1 /Almog"
"Jag älskar dig! Kram Ida"
"Vi klarat. Och så älskar jag dig, det är sant. /David"
"Hola Cissi!!! Lycka till så ses vi snart. Kommer sakna dig /Anders"
"Jag älskar dig, lycka till! /Camilla"
"Älskar dig. Lycka till i framtiden! Kram Linda"
"En poet i hjärta och sanning /Henke"
"Du är så jävla snygg!! Lovar!! //Sleipner"
Nostalgi på hög nivå kan jag lova. Saknar dem vansinnigt mycket, Allihopa faktiskt!!
Vi hade lätt den bästa klassen ever!!
Har man inte återförening med gymnasiet efter 10 år, eller är det bara högstadiet??
Det hade annars vart sjukt kul!
Den enda jag egentligen har kontakt med nuförtiden är ju den gode Sleipner! Och det är inte så illa det ;-) Föresten tycker han ju att jag är så jävla snygg ;-) En sån kille måste man ju hålla hårt i!!

2 kommentarer:

Sleipner sa...

Vi får hoppas att man kan träffa er lite oftare ändå när ni flyttar. Har ju inte blivit överdrivet många besök i Skövde...

Ja jag kan inte annat än att hålla med mig själv och de andra i den där mössan. Hittade min egen för ett par år sedan och det är riktigt kul att läsa vad som står där i :)

Carl-Martin sa...

Mr.Big, Elefantmannen, Dr.Dase & Slangen om vartannat eller?