tisdag 28 februari 2012

Nyfriserade!

I helgen åkte maskinen fram och det mesta av mina pojkars (alla tre) hår föll till golvet.
Det var välbehövligt kan jag lova.
Egentligen skulle jag gått och lagt mig nu, för att sedan jobba natt.
Men chefen ringde för några timmar sedan och sa att jag inte behövdes inatt så istället blir det ett vanligt dagpass imorgon (som var den ursprungliga planen). Snabba svängar!

Idag har jag äntligen lyckats få till en klippning på mitt vansinnigt slitna hår. Frisören kapade en decimeter och nu kan jag helt plötsligt dra fingrarna genom håret utan att fastna på vägen. Gött!!
Jag har dessutom shoppat en klänning till min svärfars disputation nästa vecka i Finland och kirrat en utstyrsel till mormors begravning i slutet av mars. Produktiv dag, minst sagt!

Maten står i ugnen och gosar till sig för att snart inmundigas, så fort M kommer hem.

Inga kommentarer: