fredag 17 maj 2013

Sunny day!

Idag (eller igår kanske man säger? Äsch, jag vet inte) har ju varit en urhärlig dag!
Solen har gassat och jag har haft mycket mer energi än i förrgår, då jag var så jäkla less på tandjäveln och kände mig febrig.
Jag började dagen med lite bröllopspyssel, och sen städ. Efter det åt vi lunch, Alvin och jag och sen for vi och hämtade Liam.
När vi kom hem gick vi till affären och köpte glass till grabbarna och en Cola light åt mig. Vi förtärde detta utomhus, och latchade sen lite boll och åkte sparkcykel.
Sen, när M kom hem gick jag och la mig och vilade inför nattjobbet.
Och här sitter jag nu. Ca två timmar kvar tills vi får gå hem. Det ska bli skönt!
 
Emellan varven här har jag hunnit med lite bröllopspyssel. Festprogramspärmarna are on the move!
Oh yes! Hälften påbörjade i alla fall. Nu måste jag köpa mer papper innan jag kan göra fler dock.
Min utsikt just nu.
Ska det bli en vacker dag till tro?


Inga kommentarer: