måndag 6 maj 2013

What a day!!

Idag var flyttdag för vår avdelning BOND! Vilket kaos, I'll tell you! Hur många flyttkillar som helst som hjälpte oss, men det märks ju att det ska vara mer kvinnor än män för att få nåt gjort! Vi skulle behövt en av oss på varje en av de där grabbarna alltså. Jag lämnade jobbet idag med en orolig känsla inför imorgon, då vi ska agera en fungerande behandlande avdelning igen och ta emot barn. Vetitusan hur det ska vara möjligt, men på nåt sätt ska det gå.
I väntan på hissen tog Madde och jag oss en bensträckare ;-)
Ida och Madde provsitter familjerummets nya soffa! Mina fina brudar!!!!! Den fick godkänt för övrigt!

Nu inser jag att det ser ut som att vi mestadels suttit, men vi har slitit ska ni veta!! Klockan halv två på eftermiddagen insåg jag att jag inte varit en enda gång på toaletten! Tex....

När jag kom hem åt vi grillat som M fixat eftersom jag jobbade över en stund.

Sen gav jag mig ut på årets första PW. Nu är ju våren här på riktigt och det finns inga undanflykter längre!
Det var stora vita hav överallt och underbara intryck från alla håll och kanter! Jag älskar våren!!

Annars har vår 8-åring idag påbörjat förberedelserna för sin tandställning, med att sätta in gummisnoddar i munnen! Han är nöjd med det. Tror han tom längtar lite till slutet av maj när hela tandställningen ska in!

Inga kommentarer: