fredag 16 november 2012

Thailand, 2012. Dag 1

Hej på er!!
Jaha, första dagen gjord. Resan igår gick finemang, inga problem någonstans. Säkerhetskontroller gick smidigt, bagageincheckning och uthämtning gick fint.... Ja, allt gick bra! Vi lyfte igår kl 15.00 typ. Barnen var ju vakna ett bra tag förstås, men efter mat och en film somnade Alvin i mitt knä runt 19.00, och vi la honom sedan på golvet framför våra säten. Han sov vidare... Liam hade mycket svårare att komma till ro och somnade inte förening vid kanske halv tio. Detta innebär ju att Alvin somnade kl 01 Thailändsk tid och Liam ca 03.30. Planet landade sedan 07.15..... Lite för lite sömn alltså. Martin och jag sov inget. Behöver jag nämna att vi är trötta nu? Martin var väldigt trött och tog med sig Alvin för en vila efter runt lunchtid. De sov kanske 1 och 1 halv timme. Liam och jag har inte sovit nåt idag. Det har varit en kamp! Liam har hela dagen iofs sagt att han inte är trött minsann men nu vid middagen kl 18.30 var det knappt han orkade lyfta fötterna...

Nu ligger de båda i sängen och soverförmodligen gott redan! Själv sitter jag på terassen och skriver detta i vansinnig hetta. Det tar ju ett tag att acklimatisera sig! Men nu ska jag faktiskt också krypa ner. Klockan är bara halv åtta men just nu gungar hel min värld! Det kan inte bra nyttigt!





Inga fina bilder att bjuda på förutom natt utanför vår terass och en sleeten Cissi!

Vi hörs imorgon igen. Ska försöks uppdatera er varje dag!
God natt!!

Inga kommentarer: