onsdag 12 juni 2013

Dagen so far!

Första dagen självgående på det nya! Herregud vad mycket det är att lära sig. Men brukarna överlevde trots att det var jag som var ansvarig! Trots att en av den passade på att ramla och jag var tvungen att dela en dosett som min kollega hade missat igår!
For hemåt strax efter fyra, hämtade kidsen och fixade middag till de små hungriga huliganerna. Gjorde det lätt för mig och de fick därför resterna från gårdagens pannkaksmiddag ;-)

Nu sitter jag här och väntar på att Liams fotbollsträning ska vara slut. Själv har jag kört en PW blandat med joggning i spåret här i närheten. SKÖNT! Sen ska vi hem och duscha av oss.

Något som oroar mig lite är att Liam haft ihållande huvudvärk i tre dygn nu. Igår klagade han även över nackvärk :-( Plutten!!



1 kommentar:

Sleipner sa...

Ge pöjken en hård kudde! Löste alla mina huvudvärksproblem i den åldern :)