tisdag 11 juni 2013

Tisdag 11/6

Vilket fantastiskt väder!! Man blir ju bortskämd så det skriker om det!!


Idag hade jag min andra och sista utbildningsdag i Treserva, journalsystemet på nya jobbet! Det är askrångligt och svårt. Fast iofs kände jag väl ganska mycket så när jag började med Cosmic också...
I alla fall, vi fick sluta tidigare så jag passade på att göra lite ärenden på stan; betalade bröllopstårtan, hämtade ut mitt SITHS-kort och ett besök på mitt, numera, stammisställe Panduro. Nu var det nog sista gången dock! Äntligen!! Jag som INTE är någon pysselmänniska har förbannat mig tusentals gånger för att jag, i min dumhet, bestämde mig för att tillverka det mesta av bordsdekoration osv, själv!
Sen for jag hem, och hann pyssla färdigt det jag köpt grejer till! Great!

Lina hörde sen av sig, så vi tog med oss smågrabbarna ner till Trädgårdsföreningen och åt "pannkaksmiddag" och lekte. Mys!!

Lillemannen sover och Liam och jag kollar fotbollen. Jag är själv med kidsen ikväll igen... Tråkigt och lite stressande dessutom. So much to do-So little time!

Imorgon; Första dagen som självgående syrra på nya jobbet! Läskigt!!!!!!

Inga kommentarer: