söndag 16 juni 2013

Vadstenahäng!

Mm, igår skickade jag iväg min blivande man (bara 3!!! veckor kvar!!! Iiiihhhh!!) på hans svensexa!


Han fick ett brev med tydliga instruktioner kl 06.40 på morgonen.


Vissa övningar var han tvungen att googla innan han gick ut dock. Det får ju inte bli fel ;-)
Jag pratade med honom på fejjan och sms lite under gårdagen och han verkar supernöjd! Han saknade några stycken, vilket är förståeligt, men så är det ju.

Vi andra här hemma tog vårt pick och pack och drog till Vadstena! Jag lämnade av barnen en sväng hos deras farfar och gick sen till M-L för sista slingningen av mitt hår, inför bröllopet! Det vart kanon! Jag är så nöjd! Vi bokade även in en tid för färgning av fransar och bryn i början av bröllopsveckan! Så Sanna, om du kan klämma in mig nånstans där i slutet av vecka 26, för plockning av bryn, hade jag uppskattat det!


Resten av dagen hängde vi med Helga, Adam och Elias! Vi åt lunch på stan i solen och sen njöt vi av glass. Barnen lekte och vi satt bara och slappade.





Om tre veckor firar vi vårt bröllop där inne på slottet! Crazy!!

Vi satt ute i typ 4 timmar kanske, och jag lyckades naturligtvis att bränna mig i ansiktet och på bröstet. Näsan är RÖD!

Vi hann även med middag hemma hos Helga och Adam. Vi var hemma ca 21, jag och grabbarna! Kanondag helt klart!

Idag sov vi länge. Alvin väckte mig vid åtta och Liam vaknade halv tio! Nu glor grabbarna på en film och jag ska ta tag i städandet här hemma!

Inga kommentarer: