måndag 24 juni 2013

Händer här...

Så var det måndag igen. 4 dagar kvar till semester!! Så efterlängtat!

Annars rullar livet på.


Alvin har gjort debut i att bygga Lego själv med lite vägledning från sin far. Stolt kille!!


Idag har vi fått finbesök av svåger Freddan! Han fixade till det så här fint vid vår ytterdörr. Bort med en ful gammal kattlucka och tråkigt räfflat glas och in med fint slätt glas! Tack supersvågern!!!


Sen blir det ju som förklarligt ganska mycket bröllopspyssel!


Leverans till presentpåsarna ;-) en hel del att plocka i ;-)


Idag kom leveransen av materialet till blommorna!


Vi har införskaffat en hel del (!!) elektriska värmeljus. Levande ljus får man inte ha på Slottet. Tråkigt om det skulle brinna ner ;-) Men man vill ju ändå åt den där mysfaktorn som ljus ger. Hoppas detta blir bra!


Klänningen har kommit hem igen. Igår satt jag i 3 (!!) timmar under alla dessa kjolar och....


...klippte bort lite fransar som tydligen ska vara snyggt och modernt! Inget jag diggade dock!

Annars hade jag tänkt ta en rejäl tur i spåret ungefär nu. Men lägligt öppnade himlen sig och jag sitter istället i soffan och glor ut på regnet. Tänker i mitt stilla sinne att det får regna hur mycket det vill nu, bara det inte gör det den 6/7!

Inga kommentarer: