tisdag 20 april 2010

EGO

M tycker jag uppdaterad dåligt.
Och han har nog rätt, men ibland bara fallar inspirationen av mig.
I brist på alla andra bra uppslag, så får ni stå ut med lite EGO.
Bilderna (och typ 100 till) är tagna hemma i Vadstena förra helgen.
Med tanke på objektet (jag), ganska så rejäl baksmälla, huvudvärk och ond hals, må jag säga att min lillasyster, hon kan hon.
Annars så sitter jag här på jobbet (surprise!!) och gör just ingenting för tillfället.
Har precis pluggat en hel massa. Anna och jag måste skriva färdigt vår projektplan INNAN vi åker på Gastrodagarna i maj.
Nu har jag nästan gjort den färdig själv, för vi hinner ju aldrig sätta oss ner tillsammans.
Har lämnat en sak till Anna, som hon banne mig får göra nu, när jag gjort allt det andra.
Trött är jag som en gris, och vågar helt enkelt inte gå ner och sätta mig i sofforna, då somnar jag.
Man kanske skulle virkona lite, för omväxlings skull?!
Trort...
Hoppas ni har en skön natts sömn, jag lääängtar efter min!

Inga kommentarer: