måndag 5 april 2010

Hockeyslutspel

Fastnade i HV-Skellefteå på Kanal9. Är gammal HV-fan sen barnsben. Hela pappas sida kommer fråm småland och även om Cissi brukar säga att jag inte är det minsta smålänning är det det jag svarar när någon frågar. "Uppväxt i östergötland med rötterna i småland" brukar det låta. Sen fem år tillbaka när Liam kom är intresset mer eller mindre sporadiskt. Men nu framåt slutet av semi-finalerna börjar jag bli Johan, Jukka och Stefan med grabbarna. Från och med idag är det dags att bli helyllesupporter med andra ord. .Det kan aldrig bli för mycket sport. Nu gör vi det här, kör nu Johan!

3 kommentarer:

Jens Nord sa...

C-M vs. Alex Schulman 1-0. Löve your blogg och önskar att jag var lika duktig på att skriva som du C-M.. ja ok du är åxå bra Cissi

Carl-Martin sa...

Nej men Jens... inte är väl jag... Äsch då... tihi. Så du säger.

Cissi sa...

Haha, ja men tack då Jens ;-) Hoppas allt är bra med er!!