fredag 2 april 2010

Here I am

Tycker M:s idé är ganska bra faktiskt. Så jag hänger väl på ;-)
Tror tyvärr att jag kommer stå för den "tråkiga" delen i alla inlägg. M är ju så mycket bättre på att filosofera, slänga sig med fina, annorlunda ord osv. Jag skriver mer rakt, utan krussiduller liksom. I mina inlägg kommer du helt enkelt få läsa om vår vardag. Det får ni säkert i M:s också men garanterat med en liten tvist, och tanke bakom. Mig gör det inget, då blir det variation, och det är bra!
Dagens verklighet då:
Jag ligger fortfarande kvar i sängen. Detta är min första lediga dag på 7 dagar. Imorgon kväll börjar det om igen. MEN, idag är jag ledig, och vi ska njuta av det. Grabbarna små, badar för tillfället under sin fars uppsikt. Sen ska vi klä på oss, och äta frukost. Därefter ska vi packa en väska, stoppa in oss alla fyra i bilen och starta vår färd ner mot Gbg. Vi ska mysa på Universeum, och sen ska vi hem till våra fina vänner Peter och Malin, där även härliga Harry och Frida möter upp. Det blir en myskväll med mat och gott, i goda vänners lag!
Åh vad jag längtat efter denna dag!!
Hoppas Ni alla får en fin påsk!

Inga kommentarer: