söndag 31 mars 2013

ÅH!

Igår var jag och provade brudklänningar med två av mina systrar! Jag hittade min dröm, vi är som gjorda för varandra!! Jag kan inte få klänningen ur huvudet, trots att jag helst vill glömma att jag sett den, för att den är, i mitt tycke, egentligen ALLDELES för dyr! Får dåligt samvete av att bara snudda vid tanken att köpa den....

Sen fanns det ju förstås en del klänningar som inte alls var lika klockrena, och en del som jag absolut tyckte om.... Men ingen som den jag formligen älskar!!

Alla jag pratat med om den (min nya kärlek alltså), och tom visat den för, tycker jag ska köpa den!! Och det kanske är så, att jag ska det? Jag kan inte bestämma mig, för det dåliga samvetes skull.... ÅNGEST!!

(Förtydligande, naturligtvis finns inte drömmen med bland dessa klänningar ovan, bara en liten blandning av allt från HEMSKA, till helt ok och vackra klänningar)

Inga kommentarer: