tisdag 19 mars 2013

Nytt beroende

Idag sov jag riktigt skapligt efter natten. Välbehövligt när jag ska göra en till. Men sen, mina vänner, sen är det jag som slipper nätter för flera veckor framöver. Gött!!

M och Liam for iväg med Crille på hockeymatch ikväll, HV-LHC. Liam var nöjd, förväntansfull och helt bombsäker på att HV skulle vinna innan matchstart, men lär nog inte vara så nöjd när han kommer hem vad jag förstår.... *suck*. Tur att jag jobbade så jag slapp se eländet!
Annars har jag en ny kärlek.
Vi köpte denna mackapär i helgen.
M har längtat efter nåt sånt här ett bra tag nu, men egentligen har jag tyckt det varit onödigt då varken M är jag är kaffedrickare (Även om M jobbar på det ;-))
Men sen såg vi ett klipp när vi veckohandlade i söndags och slog till.
Jag tänkte att vi har ju ändå besök ibland och de dricker ju kaffe och det vore ju trevligt att slippa dra fram den där stora kaffebryggaren var gång.
Vi köpte lite olika smaker och bla Chai Tea Latte!
Åh vad jag är lycklig över det!!! Helt underbart gott!


Inga kommentarer: