söndag 17 mars 2013

Bröllopsinbjudningar!

Ja, nu har ju alla fått sina inbjudningar, förhoppningsvis för länge sedan.
alltså kan jag visa dem här!
Jag hade två väldigt snälla systrar till hjälp, för tro mig, jag hade aldrig orkat göra allt själv!!
Dryga nittio inbjudningar tar sin lilla tid ;-)
 Basen köpt på Panduro.
 Spetsen, som är precis sån som jag föreställt mig (PERFEKT!), har jag hittat hos min Svärmor K i hennes lada!

 Det är några stycken ja ;-)
 Sidenband från Panduro.
 Sen satte M och jag oss med resten en kväll lite senare.
På med själva inbjudanstexten....
 Och i med dem i dessa UNDERBARA kuvert som är hembeställda från USA där en person suttit och gjort dessa för hand!!
 Skörden...
Liam hjälpte mig sen att klistra på adressetiketter på alla kuvert!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fina!! När och var gifter ni er Cissi?
Kram Maria R

Cissi sa...

Tack så mycket!!

Den 6:e juli i Vadstena Klosterkyrka!

Anonym sa...

Ohh va spännande, du kommer va så himla fin Cissi. Kram kram Maria R