torsdag 28 mars 2013

Skärtorsdag!

God morgon på er!!
Gud, jag har sovit så gott inatt. Som en del vet har nätterna varit gräsliga för mig ett par månader nu, men inatt blev en sån där natt som man vaknar upp ifrån och undrar vad fan som hände?! Inte vaknat en enda gång!! Sjukt!!


Idag är pojkarna mycket piggare. Hoppas febern visar åt det hållet också! I så fall ska vi ge oss ut och fixa lite påskpynt, lite ris osv... Vi ska inte göra nåt avancerat i helgen, bara vara, men lite god mat ska vi väl kunna snickra ihop!

Fö, idag har vi passerat 100 dagars gränsen när det gäller bröllopet! Och jag har fullkomlig panik!! Dels överhuvudtaget liksom och dels för klänningen!!


Jag hade verkligen, VERKLIGEN hittat min drömklänning, och beställde således den! I förrgår kom den hem, HELFEL!!!!! Spetsen är inte ens i närheten likadan som jag hade förväntat mig, den är felsydd och slarvigt sydd och det fattas saker på klänningen som jag specifikt bett skulle vara kvar!
Förstår ni? PANIK! Tre månader kvar till bröllopet och jag måste börja om på nytt.... *suck*

Men med tanke på allt annat som kan gå fel med detta bröllop så borde jag inte vara förvånad. Jag menar, folk går ju in aktivt för att sabba våra liv...Hur trött blir man inte då?

Inga kommentarer: