måndag 4 mars 2013

Lördag, söndag och måndag!

Så, på lördagseftermiddagen fick jag ett mess fr min fina kollega och vän som frågade om jag ville följa med ut på stan och ta ett par glas vin. Självklart!! Så istället för Mellomys gjorde jag mig iordning. Det vart en trevlig kväll!


Söndagen gick i seghetens tecken till en början. Men efter att vi glott på Wasaloppet så tog vi tag i livet. M började borra upp hyllor i barnens rum och rullgardin i vår, Liam fick kompisbesök av Lucas och jag tog en dusch och fixade sen lunch till grabbarna!


Efter det blev det ju förstås att se 5-milen. Och vilken 5-mil alltså!! Johan Olsson for brandguld säger jag!!


Eftersom vår myslördagsmiddag blev inställd till förmån för kompishäng i stan så tog M och jag fonduelyxen på söndagskvällen istället. Tillsammans med filmen Hunger Games! Bra film, uselt slut!!


Idag, har vi haft en körig förmiddag på jobbet men just precis nu är det lugnt!! Syns det att jag är trött på bilden ovan?! Haha!

Inga kommentarer: