tisdag 12 mars 2013

Goding!!

Jag sov verkligen uruselt efter nattjobbet idag. Inte bra när man ska göra en natt till... Kasst humör och svimfärdig! Så jag kröp ner och vilade en stund efter middagen. Tyvärr ingen sömn men lite välbehövlig vila i alla fall!
Gick upp i tid för att hinna läsa en saga för Alvin och stoppa om honom, och ge Liam en godnattpuss!


Mysstund innan sovdags med en Alvin och en sliten mamma!

Han är världens gosigaste min Alvin!!! Kramas och pussas, säger jag älskar dig mamma flera ggr om dagen, och ska vara nära, nära så ofta det går. Hans lilla hand i min flera ggr per dygn! Lite annat än Liam. Liam har aldrig varit särskilt gosig men visar sin uppskattning på andra sätt. Ibland tror jag att vuxna runtomkring honom glömmer bort hur han fungerar, och ger honom därför ingen uppskattning för de tror att han inte vill ha!! Men det är såååå fel! Liam behöver det, precis som alla andra barn! Han måste också synas!! Gud vet, att jag är verkligen inte superduktig på just det jag heller, men jag jobbar på det!

Inga kommentarer: