måndag 18 juli 2011

Hjälp!


Sitter på jobbet, jag är uttråkad!! Nåt så vansinnigt. Jag vill bara hem..... Har gjort allt jag skulle göra under dagen och nästa anhalt i tidsschemat är ett prov kl 20.30. Man funderar mycket när man inte har nånting att göra. Och när man jobbar där jag gör går tankarna nästan enbart mot familjer och framförallt då sin egen! Jag saknar mina killar! Alla tre!!! Men mest saknar jag just nu min underbara Liam. Liam och jag har en jobbig period, oss två emellan :-( Vi kompar inte varandra alls just nu! Liam tyr sig mer åt pappas håll, det märks att han känner av det jag känner. Och ärligt talat vet jag inte riktigt hur jag ska lösa det! Och det skär djupa sår i hjärtat! Jag kan ju inte släppa min uppfostran bara för att få honom att komma nära igen. Hur gör man????? Eller gör man inte alls? Min fina Liam! Världens snällaste, mest omtänksamma, gosigaste Liam!! Mamma älskar dig oändligt mycket!

Inga kommentarer: