tisdag 14 augusti 2012

Dagens prestation!

Gick direkt till gymmet efter jobbet idag! Mamma ville låna barnen denna veckan med, några dagar, innan hon far tillbaka till Norge, och eftersom vi ändå jobbar kan det väl få vara skönt för kidsen med lite mjukstart inför en lååång höst!


Idag var det galet segt!! Körde intervall 1min löpning och 1/2min PW.


Så här svettig är jag efter det! Sen blev det bröst, rygg, ben och mage. Höjde vikter på rygg. Är så besviken på att jag aldrig lyckas höja på bröst dock... Alla andra muskelgrupper höjer jag lite då och då, men bröst är tamejsjutton omöjligt!! Surt!!

Martin och jag sa att vi kanske skulle passa på att hitta på nåt ikväll då jag jobbar kväll imorgon och vi är barnfria, men när jag kom hem fr jobbet låg han och snarkade här i soffan. Han vaknade till och sa att han hade passat på att sova när jag var iväg, men ja.... Han snarkar rätt gött nu, och är (ni som känner Martin vet ju också) helt omöjlig att väcka. Har aldrig mött en människa som faller in i djupsömn så snabbt som han!

Nehe, en dusch kanske?! Det skulle sitta fint!

Inga kommentarer: