fredag 17 augusti 2012

God morgon 3-lediga helg!!

Idag är det gråmulet ute va?? Jag har inte gått ur sängen än, men det känns så i luften som strömmar in genom fönstret.

Idag ska jag ta med mig grabbsen till vårdcentralen på den öppna mottagningen. Liam har, som ni kanske vet, armbågarna fulla av "eksem". Jag är lite orolig att det är barnpsoriasis och vill bara att ngn kollar på det och tipsar om bra salva. De jag själv provat hittills har inte vart nå bra. Ingen nämnvärd effekt.

Efter det hoppas vi att det dyker upp en elektriker här under dagen. Känns som allt här hemma går sönder :-( Kylskåpet är ju paj, funkar tillfälligt men väntar på en ny del. Tvättmaskinen funkar inte centrifugeringen på, det bara slår i maskinen när den går igång. Den här killen som ska fixa kylskåpet ska titta på den när han kommer med den nya delen. Men han sa, ni kan ju köra tvättmaskinen utan att centrifugera. Jo visst tänkte vi (tvättberget är enormt!!) igår och skulle köra igång maskinen. Då går alla proppar i hela huset!!! Wtf???? Plus att spotsen i badrummet inte fungerar. De bara lyser till väldigt starkt när vi trycker på knappen.... Suck säger jag bara!!!!


Hade nästan hoppats på en dag som denna idag, men det förstod jag väl att det inte skulle bli. Jag är ju ledig :-(

Inga kommentarer: