torsdag 30 augusti 2012

Lovely day så här långt!!

Åh, idag har jag haft en underbar dag på jobbet!!! Jag älskar, älskar, ÄLSKAR mitt jobb!!

När jag kom ner till omklädningsrummen igår eftermiddag, hittade jag nåt, inte fullt lika underbart!


MAVA-personalen kan inte ha tyckt detta var särskilt mysigt att kliva i, på väg in för att byta om och åka hem!


Vad som faktiskt sörjan är, vet jag inte. Kan dock säga att det luktade inte mumma, om man säger så! Det blir tydligt att US behöver en renovering!


Idag har vi nu på eftermiddagen gjort Liams första läxa! Häftig känsla!!

Nu väntar vi på M. Dealen var att han skulle ta fram mat ur frysen som jag skulle tillreda sen här när jag kom hem, vilket M hade glömt! Förvånande ;-) Så nu får han själv komma hem och fixa mat! Jag vägrar äta köttbullar el hamburgare en dag till!!

Nehe, tror visst jag har en yngre son som är rejält trött! Gnäller som hela världen rasat över honom! Men jo, så kan det bli om man går upp 05.20, samtidigt som mig. Måste medla lite tror jag ;-) Haha! See u!!

Inga kommentarer: