torsdag 22 april 2010

Bestäm åt oss!!

M och jag har, ett tag, haft en debatt angående Michael Jackson.
Vi gillar ju hans låtar båda två, och en av favoriterna är Smooth Criminal.
Vi har ett dilemma; Vi kan inte komma överens om det är en viss sekvens som är trickfilmad:
Kolla in denna videon och ung 7.39 in i den:
Är det trickfilmat? Just detta när de lutar sig framåt sååååå sjukt mycket. Rimligtvis borde det ju inte gå?!
Sen kollar ni in detta (ung 4.15 in):
Nå vad tror ni????
Bara för att jag tycker han är så häftig, tror jag INTE det är trickfilmat. Jag tror helt enkelt att han är, kanske en av världens, cooolaste människor.

4 kommentarer:

Sanna sa...

Cool är han men det där är att trotsa gravitationen...
Om man kikar på skorna på alla dansarna kan man tydligt se att det finns plats för magneter... Om man sen lägger in i beräkningarna på konserten att de släcker ner inför det dansmomentet... Är inte det konstigt så säg!!

Jag tycker han är toppen men det är fejk! ;)

Unknown sa...

Det där är trickfilmat tyvärr. Inte ens Micke kunde göra såna grejjer.

Jos sa...

Spännande. Men kollar man 4.23 i den andra filmen, killen bakom Michael till höger. Han fastnar med skon i nåt och är nära att snubbla :)

Cissi sa...

Usch vilka pessimister ;-) I'll surrender ;-)