fredag 16 april 2010

Överord

Har lite svårt för folk som tycker att allting är "det värsta de varit med om". Det är häpnandsväckande insikter varje dag om hur fantastiskt eller förkräckligt allting är. Det är lite att nedvärdera sin egen existens och allt man tidigare gjort att drabbas av det där fenomenet. Det är "okristligt", "fantastiskt", "helt sjukt" hit och "det är svårt att beskriva", "ni skulle ha sett" och "fy fan alltså" dit. Ni skulle ha sett mig i morse förresten. Var tvungen att åka in och träffa nattskiftet så jag klev upp ur sängen 04.30. Fy fan alltså, det är svårt att beskriva hur zombieliknande kroppen beter sig i det läget. Helt sjukt. Så fantastiskt jävla okristligt tidigt. Helt klart det värsta jag varit med om.

6 kommentarer:

Sanna sa...

Kom tillbaka när klockan ringer 04.05, Herr Rydenlund! Att bo i Vadstena och jobba inom vården är ingen bra kombination... =)

Cissi sa...

Mmmmm, det är ju förstås tidigare. Ha diock i åtanke att vi hade en viss liten A som var vaken nästan två timmar inatt. Lägg detta till att vi inte somnade fören efter 23 igår kväll. Kom igen när du är småbarnsföräldrar, och sömn är en bristvara, ALLTID, hehe ;-)

Sanna sa...

Ehh, vaddå?!?!? Är väl inte så farligt sis! ;) Nevars, att vara småbarnsförälder kan inte vara lätt - därför dröjer det läääänge innan det kommer ut några kusiner härifrån... ;)

Unknown sa...

Får mig genast att tänka på alla dessa människor som går med i facebookgrupper som t.ex. "Jag hatar mördare och pedofiler". Åfan! Är du av den åsikten.

Carl-Martin sa...

Hehe. Sleipner, jag säger som Marcus Dunberg sa om den nya ungdomsgenerationen:

"Dom hade ingenting att säga - och dom sa det."

Unknown sa...

En vis man